5 Kasım 2010 Cuma

Meşk Ne Demek?

“ Meşk olmayınca aşk hiç yürümüyor.” Diyor şarkıda. Ne demek bu meşk diye takıldım. Anlamını araştırmaya kalktım kendi çapımda ve içinde buldum kendimi. Meşk etmek! Yazı ve müzikteki anlamı; bir şeye alışıncaya kadar yapılan alıştırma imiş. Yazı ve müzik dersi olarak geçtiği yerler de var. Yazı ve müzik. Meşk. Meşk ediyormuşum haberim yokmuş.
Şimdi anlamadığımsa aşk ve meşkin neden yan yana kullanıldığı. Ben çabalıyorum bağdaştırmaya ama aşk ve ders yan yana nasıl bir bağlamda duruyorlar acaba? Hem neden meşk olmayınca aşk yürümüyormuş? Aşk bağımsız değil midir ki? Aşk olunca denmez mi asıl, aşk olunca olmaz mı tüm olmazlar. Yapılmaz mı tüm yapılamazlar!
Çok duygusalsın be Gamze, az biraz dur, bırak kendi haline. Hani durmuştun sen, şimdi bu coşmak niye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder