3 Kasım 2010 Çarşamba

"ESKİ"

Zordur geçmişle eskiyle savaşmak..
Benim için daha zor. Çünkü hem kendi geçmişimle hem seninkiyle harpteyim. Benimki yakamı bırakmış gitmiş, çekiştirdiği yerlerin sızısı kalmış geriye..
Şimdi yavaş yavaş kurtuluyorum onlardan da.. ne izi kalsın istiyorum ne sızısı ne de herhangi bir yansıması.. uğraştım bunca zamandır.. çoğu gitti , yolun yarısı çoktan bitti, bir kulaçtan sonra karadayım ben..
Ama sen, ama sen…
Seninkiyle baş etmek daha zor  benimkinden .. ulaşamıyorum ki derindeki sana.. bir görünüp bir kayboluyor.. tam yakaladım derken, geçmişin geliyor gözümün içine baka baka , sırıta sırıta alıp seni götürüyor benden.. her defasında onca zırhı kuşanıyorum üstüme bu sefer alamasın seni diye… ama hep aynı son, hep aynı…
Seninkiyle uğraşmak benimkinden beter be adam.. ben üzülsem de duymazsın duyurmam..ama sen üzülünce duruyor bendeki zaman.. kalk diyorum kendime, bir şey yap üzülmesin, acı çekmesin yine.. kimse gelip incitmesin, kandırmasın sözleriyle..
Eskiyle savaşmak zordur..
Seninkiyle daha zor.. kendimden geçtim artık ama ; şu sendeki eskiyi gel de bana sor!

2 yorum:

  1. wowwww nasıl bir edebiyat bu yahu :) çok beğendim kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım arkadaşım, edebiyat değil de karalamalar diyelim biz bunlara.. eksik olma sayfalarımdan.. :)

    YanıtlaSil