5 Kasım 2010 Cuma

Ben Olmaktan Çıkınca

Şimdi tekrar ben olabilmek için ne yapmam lazım..
Zayıf mıydı bu kadar kişiliğim benlikten ben olmaktan ne de kolay çıkabildim…
Beni nerde bıraktım şimdi kimim…
Nerde eski hallerim ..
İçten gülümsemem nerde gerçekten mutlu olmalarım…
Şimdi yaşadıklarımın hepsi ya yalan ya da bir rüya olmalı..
Ben bu değilim olamam ki..
Nerde durmam gerek nereye yürümeliyim..
Yolumu kaybetmek değil bu yolum yok artık…
Ve en acısı ne seni suçlayabilirim tüm bunlar için ne de bir başkasını..
Ben yaptım ben yarattım tüm bu olanları..
İçimi acıtsa da yaşananlar yaşadıklarım, benim işte
Hepsi benim eserim..
Ya durmalıyım mola vermeliyim nefes almaya..
Ya da dönmeliyim en başa..
Ama bu sefer yalvarırım ,,,
Sen olma hayatımda…

2 yorum:

  1. Bir serzeniş seziyorum,hayırdır ? Dağları deldim tek başıma modunda :)))

    YanıtlaSil
  2. serzeniş etmek, sitemde bulunmak kendine, böyle bir şey bende. demekki çelişmişim kendi kendimle..

    YanıtlaSil