18 Ekim 2010 Pazartesi

Eğer Hava Yağmurluysa Ya Da Yağmur Sonrasıysa..

iki gündür bir huzursuz uykularım, neler oluyor anlamış değilim ama belki on defa uyanıyorum geceleri.. yorgun uyanıyorum sabaha, koşturmuş koşuşturmuş gibi telaşla.. erken kalkmayı sevmeme rağmen zor geliyor kalkmak yorgunluktan.. aklım takılıyor buna, neden diyorum neden böyle acaba?
ama havaya bakıyorum sonra, şansıma yağmurlu gidiyor şu sıra.. ben yağmuru çok severim, yağmur sonrası toprak kokusunu da.. belki bu havalar avutuyor beni, havalar sayesinde güne kendimi düzeltip başlıyorum eğriliğimden.. hava hep gri olsa, biliyorum herkes sevmez bunu, ama bu sıralar hep böyle olsa keşke.. sabahın erken saatleri gibi devam etse tüm gün.. günün en sevdiğim saatleri gibi..

hava sizi de bu denli etkiler mi??

2 yorum:

  1. Ve işte bu! Benim kadar yağmuru seven biri.. Özel biri.. Seçilmiş olduğuna inandığım biri.. Hiç görmediğim ama kendim kadar tanıdığım biri.. Dost kalemim; Bil ki yağmuru en az senin kadar seviyorum ve gri sabahlara uyanmaktan mutluluk duyuyorum.. Yağmur yağınca hiç olmadığım kadar huzurlu uyuyorum.. Hatta bazen sonu güzel biten rüyalar bile görüyorum! Anlaşılan o ki; bu yazıda yağmur damlacıkları ile yazılmış..Kkelimelerin arasındakiler noktalama işaretleri değil.. Bu kez de damlacıkların için teşekkür ederim.. Ne güzel bir yağmur yağdırmışsın! Ve ben bu yağmursuz gece de ne hoş bir toprak kokusu duyumsadım..

    YanıtlaSil
  2. artık ben de şaşırmayı bırakıyorum. her yazını okuduğumda beni görmekten şaşırmıyorum artık, doğru söylüyorsun.. biz miş var olan. ben sen değil..
    toprak kokulu günlerde buluşmak dileğiyle dost kalem..

    YanıtlaSil