16 Ekim 2010 Cumartesi

MUTLULUK PROJESİ!

Kitap okumayı gerçekten seviyorum. okurken kitapla bütünleştiğim, kendimi kaptırdığım çok olmuştur. ama bir kitabı bu kadar çok içselleştirdiğim hiç olmamıştı. Mutluluk Projesi okurken dahi mutlu etti beni. Kişisel mutluluk projeme başladım bile. Altın kural: Gamze ol! Çabuk bitmesin diye yavaş yavaş, sindire sindire okuduğum bu kitap gerçekten keyif veriyor.
Mutlu olmayı önemseyenlere öneriyorum..
"Mutlu olma görevi kadar hafife aldığımız bir başka görev daha yoktur."
                                          Robert Louis STEVENSON

1 yorum:

  1. Okuduğun kitaba sen de rüyalarında devam eder misin? Hastanedeki karakteri kurtarmaya çalışıp, zor durumda olana yardım edip, üzülen ile üzülür müsün :) Ben okuduğum bütün kitaplara kaptırırım kendimi. Sanki kitabı okurken o olayları yaşıyor gibi olurum. Sanırım bu yüzden fazla kitap okumama kızıyorlar bana günümüze dön diye :)

    En kısa zamanda okul kütüphanesinden olmadı karşıma çıkan bir kitapçıdan bu kitabı alıp, okumaya başlayacağım. Bakalım benim mutluluk oyunuma katkısı ne olacak :)

    YanıtlaSil